torsdag 25. november 2010

Inspirasjon hentet fra Drømmerommet

 
I går var jeg på besøk hos Hanne Karines Drømmerom, og i dag kom Vakre hjem og interiør i posten, så nå er jeg virkelig inspirert til å endre ting i hjemmet! Har allerede bestemt meg at speilet i gangen skal skifte farge fra brunt til hvitt, og så er det det jo snart jul, og jeg gleder meg til adventstiden starter rett over helgen.  Da er det lov og finne fram litt pynt fra i fjor sammen med det nye som er innkjøpt og ligger og venter... I mellomtiden kan du jo kose deg med noe bilder fra verdens koseligste Drømmerom.... Hadde med meg noen ting hjem, men det skal jeg finne en plass til først før jeg legger ut bilder. Om du har lyst til å ta en titt på Drømmerommet- kan du trykke her

1 kommentar:

  1. Jeg måtte jo titte innom bloggen din i dag! (ivrig blogger selv vettu) ;) Var en utrolig koselig kveld i går! :) Titt gjerne innom meg også, har en giveaway gående nå!

    klem Frøken H

    SvarSlett