torsdag 16. desember 2010

Førjulskos....igjen

Da er alle julegaver handlet inn for store og små. Har vært i kirka med Jonas til adventsstund i dag. Det var koselig. Når vi kom hjem var det pynting av pepperkakehus med pepperkaker som stod på planen. Tror vi begge to har fått sukkerkick;)  Simen driver og forbereder seg til morgendagens muntlig tentamen i naturfag, og hadde ikke tid til å være med, men vi har vært tilhørere til presentasjonen hans så dette tror jeg går bra. Tror han synes det var greit å ha tentamen som unnskylding også, er jo tross alt 15,5 år, og det er ikke like moro og bake med mor og lillebror lengre. Er ikke mange dagene igjen nå, og skal bruke helgen til å gjøre meg ferdig med litt kakebaking. Motto i år, er å  ikke stresse så det blir nok noen skiturer også i løpet av helga.
Årets pepperkakehus i havn. Lurer på hvor lenge det får stå før pynten blir borte....


I følge Jonas var dette mamma og pappa;))

Svibelen står på kjøkkenbordet i full blomst nå. Den er kjempefin, men jeg reagerer nok litt på lukta. Hver gang jeg setter meg på kjøkkenbordet renner snørr og tårer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar