fredag 7. oktober 2011

Strikkedilla!

Det er alt for lenge siden bloggen ble oppdatert- det er ikke fordi jeg ikke har drevet med håndarbeid for det har jeg gjort. Det ble riktignok en pause på ca 8 uker da jeg brøt av albuen, men etter det har jeg forsøkt å ta igjen det tapte med 3- 4 prosjekter samtidig. I går var jeg på koselig var jeg på morgrethe strikkekafe som for anledningen ble holdt i Brumund hos Sofies Stuer. Her var det mye inspirasjon, strikke og hekleglede samlet på et sted med 60 damer (og noen få menn). For tiden holder jeg på med en Tine Solheim tunika (den andre min) og en jakke fra Samsøe som strikkes i Alfa fra Sandes så det går fort unna. I mellom alle store prosjektene får jeg tid til små prosjekt
Selma i tunika som jeg har strikket 
innimellom, som dette teppet som jeg har strikket til en ny verdensborger som ser dagens lys ved juletider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar