torsdag 20. oktober 2011

Strikkejakke fra Lene H.Samsøe

Da er endelig jakken min ferdig- gikk fort å strikke med pinne 7 og tykt garn. I etterkant ser jeg at denne jakken kunne vært strikket som hel jakke, og ikke i alle små deler som måtte syes sammen, men jeg synes resultatet ble bra. Jeg har også fått mine nye merkelapper med vinterstjerne som jeg kommer til å sy på mine strikkeplagg. Er litt spent på vasken av jakka, da jeg har kjøpt lærknapper så jeg håper ikke de farger av i vasken.

Ellers var jeg på Fabrikkutsalget og kjøpte strykemerker i dag, tenkte å se om jeg kunne bruke de for montering på strikkeklær, så det blir en liten test. Må sannsynligvis stryke de på lin, bomull før montering så vi får se hvordan resultatet blir når jeg er ferdig med tunikaen. Gjenstår kun montering og "pynt". Gleder meg til den er ferdig, da har jeg en bestilling på en vest som skal gjøres unna.



Sorte lærknapper
"Merkevare" Made By vinterstjerne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar